A Memorandum of Agreement (MOA) was signed this afternoon by 11 political groupings comprising 36 newly-elected Members of Parliament towards the formation of a new government next week when Parliament sits on the 11th February 2016.
Ridim wan artikol we i bin kamaot long Daily Post long namba 25 Disemba abaot wan blong ol niufala kaonsela blong yumi long Sanma Provins, Abel Tangis.
Ofisel risal blong Sanma Provinsel Eleksen we i bin stap long namba 17 Disemba 2015 i soem se GJP i winim moa jea bitim eni narafala pati - GJP i karem 5 kaonsela evriwan - Nethan Jacob mo Thomas Vora long Malo, mo John Olo Aru, Abel Tangis mo Johnsei Boe long Santo.
USP “Formation Continue du Cycle Secondaire” and “Foundation” students benefit from MP Ralph Regenvanu’s scholarship scheme
Les étudiants de l’USP inscrits en « Formation Continue du Cycle Secondaire » ou en « Foundation » bénéficient du Programme de Bourses de Port Vila parrainé par le député Regenvanu
Response to article issued by Minister Telukluk on the issue of leases given to Lands Ministry and Department staff, Daily Post 25 July 2015
[Stetmen blong mi ia i bin kamaot long Daily Post yestede 28 Julae 2015]
I write in response to the serious allegations made by Minister Telukluk concerning my actions as the Minister of Lands. I stand by my actions and my personal credibility. I doubt many other former Ministers of Lands can do the same. Minister Telukluk has an Ombudsman’s Report issued about his actions as Minister for Lands titled: “Granting of Leases by the Former Minister of Lands Mr Paul Telukluk to Himself, Family Members and Wantoks” at http://www.paclii.org/vu/ombudsman/1999/6.html).
Ofisel risal i soem se GJP i winim 1 Kaonsela long eleksen ia, we hemi Mr WALA RONGO long Sarakata Ward.
More Articles ...
- Leta i go long PM long saed blong ol lis long State Land
- Ol MP blong GJP oli putumaot 2014 alokesen spending ripot
- MP Ralph purchases 1 million vatu of rice for his voters
- Lonjing blong MP Alokesen Spending Ripot blong 2015 blong Hon. Alfred Maoh – Santo Rurol
- MP Ralph sponsors 11 USP Foundation students in Semester 1 2015
- Hon. William Fred Tasso I Tekem-Bak Posisen Blong Presiden Blong Malampa Provins Blong Nambatu Term
- GJP i tekem posisen blong Presiden blong Shefa Provins
- Councillor Willie Ben Kalmasei publishes spending poster
- Ol GJP MP i fulfilim promis blong ripotem alokesen spending
- GJP i holem namba 2 Elected Officials Miting blong hem
- MP Alfred Maoh, GJP member for Santo visits nickel smelter
- RIPOT blong spending blong 2013 Alokesen blong MP Ralph
- Hon. Gillion Williams I Lonjem 2013 Alokesen Ripot
- Ol latest amendmen blong ol loa blong graon
- New GJP subcommittee established in West Malo
- ANDREW NAPUAT HEMI GJP KANDIDET BLONG PORT VILA BY-ELEKSEN
- 18 students get sponsored by MP Ralph in Semester 1 2014
- Helen Calo Kap is GJP Reserve Seat candidate for Freswota Ward
- Nagriamel Councilllor joins GJP
- MP David Tosul i joenem GJP