MP Gillion Williams, MP blong Efate mo blong Graon mo Jastis Pati (GJP), hemi ofiseli lonjem ripot blong spending blong alokesen blong hem blong yia 2013 long Fraede 27 Jun 2014 long Lelepa Aelan.
Folem fulap palamen mo gavman we i pas, hemia hemi makem wan bigfala milestone long laef blong ol people blong Efate Aelan blong save gat wan klia ripot long ol spending blong wan MP Allocation olsem.
Ol "latest" amendmen o jenis long ol loa blong graon we Palamen i bin pasem long manis Mei long yia ia naoia oli kamaot long Gavman Gazette mo oli kam loa blong kantri finis.
On 2nd June, a new sub-committee of the Graon mo Jastis Pati (GJP) was officially established at Nanucu village in in West Malo.
Nanucu village is the second largest polling station in Malo and currently two of the three Councillors for Malo Island come from this polling station.
Andrew Napuat hemi propos kandidet blong GJP long Port Vila By-Eleksen, we bae i stap long namba 15 Eprel.
Blong save moa abaot Andrew, ridim bakgraon blong hem long English mo long Franis.
MP Ralph Regenvanu and some of the 18 students who received his scholarships this year at Tebakor College this week.
All successful applicants were selected on the basis of academic performance and financial need. 16 of the successful applicants were from Tebakor College, which is the only Port Vila-based secondary school to offer the USP Foundation program.
GJP Candidate for the Reserve Seat in Freshwater Ward (which includes Melcofe, Stade, Freshwater and Tasariki) is Helen Calo Kap.
Currently pursuing a degree in Business Administration Management, Helen worked in the National Planning Office under Prime Minister Walter Lini from just before Independence until 1989, after which she went to work for JOCV/JICA until just last year.
The Councillor representing East Malo in the Sanma Provincial Government, Thomas Boedovo, this week performed a custom ceremony to officially join the Graon mo Jastis Pati along with his entire executive and members of other parties and political groupings in East Malo.
Long wan smol seremoni long Ministri blong Agrikalja long Fraede 30 Ogis, MP blong Pentikos mo semtaem Minista blong Agrikalja, Hon. David Tosul, i bin joenem Graon mo Jastis Pati (GJP).
Long seremoni ia, MP Tosul i bin presentem 2 mat wetem wan faol mo taro i kam long Presiden blong GJP, MP Ralph Regenvanu, olsem wan saen blong muv blong hem blong kam joenem GJP, mo MP Regenvanu i bin givim 2 mat wetem wan yam mo wan faol i go bak long MP Tosul olsem saen se hem mo eksekutiv i akseptem MP i kam insaed long pati.
Long 23 Maj 2013, Palamen i elektem Hon. Moana Carcasses Kalosil, MP blong Port Vila, i kam niufala Praem Minista blong Ripablik blong Vanuatu.
More Articles ...
- MP Daniel Nalet wetem sam blong ol studen we hemi sponsoraem
- MP Gillion donetem bloks long Pangpang komuniti
- MP Gillion donates paint for Etas Napi Kumesan SDA church
- MP Gillion i sapotem wok blong Malorua Session
- MP Daniel Nalet i sponsarem Walarano Wik
- MP Daniel Nalet i sponsarem Protestant Synod long Atchin
- MP Ralph i sapotem Vanuatu SDA yut
- MP Gillion Williams shines light for Melemaat youths
- Ol MP blong GJP
- Press Release: GJP President calls for investigation of all proxy votes cast
- Vanuatu party leader pledges political reform
- Outspoken re-elected Vanuatu MP looking to form reformist coalition
- Ol polisi blong ol politikol pati
- "Well-being for Melanesia"
- Work hard, play hard for good life - Vatu
- 20,000VT Donesen long ol student blong Montmarte
- 30,000VT Donesen long Dausahe String Band
- PRESS RELEASE: Fr Charles Vatu released by Anglican Church to contest the 2012 General Elections
- Radio New Zealand International: "Vanuatu’s Regenvanu hopeful of October election"
- PRES RILIS: Havanah Blok i joenem GJP : Gillion Williams hemi GJP Kandidet blong Efate Rural